1e ronde parallelsessies
09.45 – 10.30 uur
Excellence als klantstrategie
Jean-Pierre Thomassen
Co-founder Service Excellence Institute, multi-auteur en universitair docent RUG

Organisaties proberen de omslag van een product- of procesgerichte organisatie naar een echte klant (cliënt, burger)- en marktgerichte organisatie te maken. Vaak zijn dit trajecten met namen zoals Customer Experience, Customer Intimacy, Service Excellence, Customer Excellence. Onderzoek toont echter aan dat minder dan de helft van deze initiatieven slaagt. Hoe zorg je ervoor dat het jouwe slaagt? Dat je een werkelijke en blijvende verandering in gang zet naar een organisatie die klanten als excellent beleven?
09.45 – 10.30 uur

Operational excellence bevorderen door gebruik van data en AI. Met een focus op de adoptie van mensen om zo te zorgen dat mensen en AI kunnen samenwerken op een strategische AI roadmap uit te voeren. Kansen van digitalisering benutten. Sako Arts belicht een aantal concrete cases uit de praktijk van Bright Cape. Data en AI in de rechtspleging, in transport en logistiek, in onderwijs en maakindustrie.
Door alle hoepels gesprongen! Audits zonder non-conformities. Certificaten behaald. Je zou kunnen zeggen: missie geslaagd!
Zo niet bij jouw organisatie Je zoekt de uitdaging op en gaat leren excelleren met het EFQM-model. Een interessant beeld van organisaties op een kantelpunt. Met een check voor je eigen organisatie.